Assalamualaikum, selamat datang ke DuniaUmmiNadia ~ Inilah Kehidupanku . Perkongsian hidup dan juga pengalaman sebagai seorang isteri & ibu juga perkongsian tips/info2 kesihatan serta produk kesihatan SHAKLEE untuk kehidupan yang lebih baik.

SID : 961849
COD : Bentong, Pahang dan kawasan sekitarnya
Pos : Ke Seluruh Malaysia & Brunei
.

Tuesday 1 April 2014

Rahsia menjadi Jutawan daripada Alam

rahsia jutawan

Alhamdullilah.. pertama kali dapat closing awal dengan tenang sebab dah efektif bergaya sebagai Supervisor Shaklee. Dalam kalut2 kawan-kawan seperjuangan OMS (Jutawan Dunia Akhirat) berclosing, ku baru teringat akan bungkusan daripada ummi Mai Md Saupi, upline SHAKLEE ku aka nenek tercinta =) . Allahurabbi, sungguh xsangka menerima hadiah yang sangat bernilai. " Jutawan MLM, Rahsianya : Belajar dari alam sekitar, di dalam kebun". Ilmu yang akan dibawa sehingga ke akhir hayat. 

Jutawan MLM

Terharu bila membaca coretan ummi, ikhlas dari hatinya. InsyaAllah, akan ku usahakan untuk menjadi JUTAWAN DUNIA AKHIRAT. Menjadi jutawan??? Rahsianya hanya belajar daripada alam sekitar.

Tenkiu ummi mai, luv u very much <3

Oh My Shaklee (Jutawan Dunia Akhirat)
____________________________________________________________________________

Berminat dengan SHAKLEE (supplemen Semulajadi)??
Boleh dapatkan dengan Nadia yer..
Orang-orang Bentong, Pahang dan kawasan sekitar boleh dapatkan dengan Nadia.
Nadia merupakan PENGEDAR SAH SHAKLEE di Bentong, Pahang.

Yang serius nak berbisnes, nak menjana pendapatan sehingga 4,5 dan tidak mustahil 6 angka, cepat2 hubungi Nadia.. semuanya akan dijelaskan, diajar, dibimbing dalam private group sehinggalah berjaya.

Hubungi Nadia untuk maklumat lanjut :
Puan Nadia Shazwani
ID : 961849
WhatsApp/SMS : 013-3934946

No comments:

Post a Comment