Assalamualaikum, selamat datang ke DuniaUmmiNadia ~ Inilah Kehidupanku . Perkongsian hidup dan juga pengalaman sebagai seorang isteri & ibu juga perkongsian tips/info2 kesihatan serta produk kesihatan SHAKLEE untuk kehidupan yang lebih baik.

SID : 961849
COD : Bentong, Pahang dan kawasan sekitarnya
Pos : Ke Seluruh Malaysia & Brunei
.

Thursday 10 April 2014

Pengedar SHAKLEE Di Bentong, Pahang


( PENGEDAR SAH SHAKLEE di Bentong, Pahang)

Alhamdullilah...

Syukur sangat kepada Allah atas nikmat rezeki yang mencurah-curah.Setelah hampir 9 bulan bersama SHAKLEE, kini bisnes Nadia semakin berkembang. Atas permintaan pelanggan yang makin meningkat dan juga untuk kegunaan ahli-ahli di bawah Nadia, rumah Nadia kini dah menjadi tempat simpanan stok. 

Mudah dan senang untuk anda yang berada di sekitar Bentong untuk mendapatkannya secara terus dari Nadia. Cuma hubungi Nadia, kita boleh berjumpa di bandar Bentong atau Nadia hantar terus ke rumah anda atau anda sendiri boleh datang ke rumah Nadia, senang kan? Tak perlu pos bagai yang mengambil masa berhari-hari. Hari ni order, hari ini juga terus boleh dapat, ready stok =)

Saya pasti ramai pengguna shaklee di kawasan Bentong, jadi anda hanya perlu mencari Nadia kerana Nadia adalah pengedar sah SHAKLEE di kawasan Bentong, Pahang dan kawasan sekitarnya.
COD Kawasan : Bilut, Mempaga, Lebu, Desa Damai, Kuala Repas, Sekitar Bandar Bentong, Ketari, Bernus dan Gemeti

pengedar sah shaklee bentong
Pengedar Sah SHAKLEE
Anda inginkan supplemen/vitamin semulajadi untuk kesihatan yang lebih baik, set kehamilan, set menyusu, set berpantang, set kesuburan, set kecantikan, set kurus dan apa jua? Dapatkannya di sini, Nadia akan cuba membantu. Special consultation untuk semua customer Nadia ...

pengedar set shaklee bentong, pahang
Set SHAKLEE


Hubungi nadia untuk dapatkan maklumat lanjut :

WhatsApp/SMS : 013-3934946



Alamat : Rumah Warden 2, SMK Kuala Repas, 28700 Bentong, Pahang.

3 comments:

  1. Kat area taman harmoni boleh COD tak? saya nak mealshake dan omega.. tolong PM saya harganya.. 0136578455

    ReplyDelete
  2. Salam anonymous..InsyaAllah boleh =)

    ReplyDelete
  3. Yg kalsium punya tu berapa harga kak

    ReplyDelete