Assalamualaikum, selamat datang ke DuniaUmmiNadia ~ Inilah Kehidupanku . Perkongsian hidup dan juga pengalaman sebagai seorang isteri & ibu juga perkongsian tips/info2 kesihatan serta produk kesihatan SHAKLEE untuk kehidupan yang lebih baik.

SID : 961849
COD : Bentong, Pahang dan kawasan sekitarnya
Pos : Ke Seluruh Malaysia & Brunei
.

Wednesday 16 April 2014

Buat Duit Dengan Shaklee

Menjana pendapatan 4 angka dalam masa 2 bulan

Bismillah..

Alhamdullilah, syukur sangat di pertemukan dengan shaklee. Melalui shaklee la nadia dapat  buat duit, dapat jana income sendri walaupun hanya sebagai WAHM (Work At Home Mother). Dalam masa 2 bulan jer, nadia dapat  meraih 4 angka bonus (rm2k +++)..tu bonus jer  tak termasuk lagi untung runcit hasil daripada jualan. Dalam masa 2 bulan juga, nadia berjaya melayakkan diri sebagai supervisor shaklee. Dengan itu, bukan setakat dapat buat duit, banyak lagi la manfaat lain yang nadia dapat dariapada shaklee yang distributor biasa tak dapat. Nak taw camna nadia buat duit dengan SHAKLEE, teruskan membaca yer..

Macam mana buat duit dengan Shaklee???

buat duit dengan shaklee
Jom jadi sebahagian daripad kami di OMS group (Shaklee)

Pertama sekali kenalah mendaftar sebagai ahli dahulu. Ada 2 cara untuk mendaftar sebagai ahli shaklee yang sah.

1) Membayar yuran keahlian. Hanya dengan serendah RM65 untuk seumur hidup. Tambah RM10 untuk shaklee pos started kit utk semenanjung atau RM20 untuk sabah/Sarawak.

Atau

2) Keahlian percuma dengan setiap pembelian melebihi 200 point iaitu dalam lingkungan rm650 (boleh pakat-pakat dengan keluarga or kawan kumpul order dan terus beli ngan id sendiri masa nadia daftarkan). Maksud free keahlian percumaa kat sini ialah tidak perlu membayar yuran ahli sebanyak RM65. Syoknya, mendaftar dengan cara ni confirm akan dapat bonus pada tengah bulan hadapan.

Paling best, hanya sekali jer mendaftar keahlian untuk semur hidup, tak perlu nak di perbaharui setiap bulan atau setiap tahun.

Apakah keistimewaan/manfaat jika bergelar ahli???
  1. Bila daftar, kita akan dapat beli semua produk shaklee dengan harga ahli.
  2. Jika menjual, akan dapat untung runcit sebanyak 15-20 % daripada harga ahli
  3. Dapat mengumpul point sendiri. Setiap pembelian RM3.1 kita akan dpt 1 UV, UV tu akan jadi bonus kita. UV ni kita kumpul dari awal bulan sampai akhir bulan. Contohnya bulan April ni, 1 April hingga 30 April, UV kita akan dikumpulkn dan akan dapat bonus pada 15 Mei  nanti. Syarat minima untuk dapat bonus ialah 150UV. Lagi banyak UV yang kita kumpul, lagi banyaklah bonus yang akan kita dapat. Banyaknya nak kena dapatkan UV, susah??? Dulu ramai yang daftar cakap macam tu tapi bila dah tahu cara nak dapatkan UV,main-main je 150UV tu..
  4. Shaklee juga menawarkan pakej bercuti dalam negara dan luar negara serta pakej umrah 5 bintang (untuk muslim). Untuk dapatkannya, kita kena cukupkan point yang ditetapkan dalam masa setahun. Tahun ni, untuk cycle ni..pakej percutian ke Itali (Bestnyer !!!).
  5. Shaklee juga menyediakan bonus kereta. Bonus kereta ni shaklee tak bagi kereta tapi shaklee bagi duit. Minima RM300, max tiada had. Banyak yang kita usaha banyak la yang kita dapat. Duit yang kita dapat utk bonus car ikut kita la nak buat apa, nak bayar kereta atau nak beli apa-apa. 
(Kesemua tips, cara dan teknik untuk mendapatkan bonus cash, pakej percutian serta bonus kereta akan diajar bila anda sudah sah berdaftar sebagai ahli shaklee di bawah nadia.)

Kenapa perlu mendaftar dengan nadia? Apakah kelebihan mendaftar dengan nadia???
  1. Akan layak dan diberi access ke group rahsia FB dan juga WhatsApp (hanya ahli sahaja) untuk diberi bimbingan dan segala tunjuk ajar dari A-Z. Semuanya akan  dikongsi dalam group ni. Kira ni adalah support group, anda tidak akan berseorangan, akan dibimbing sehingga berjaya.
  2. Anda juga akan diajar cara marketing online (FB, Page, Blog dan lain-lain), info dan konsultansi produk. Kesemua ini akan diajar secara kelas online tanpa perlu untuk anda ke sana ke mari.
  3. Paling HOT, sudah tentu akan juga akan diajar rahsia untuk menjana pendapatn 4,5,6 angka bila berada di dalam group secret. Kelas secara online dan juga offline.
  4. Tawaran sampingan group secret, insyaAllah akan buat kita sentiasa ingin berubah jadi baik.Banyak pengisian rohani yang kita sama-sama amalkan dalam group. Kita memang kejar dunia tapi akhirat tetap dihadapan (Jutawan Dunia Akhirat).

*** Apa lagi, jom mendaftar sebagai ahli shaklee dengan nadia

buat duit dengan shaklee
Buat duit dengan mendaftar sebagai ahli shaklee
*** Perlu diingatkan, jangan tersalah memilih untuk berdaftar. Ini kerana ramai kawan-kawan nadia yang hanya main daftar jer disebabkan hanya nakkan harga ahli, tetapi tidak tahu apa-apa mengenai shaklee. Terkapai-kapai keseorangan. Kesiankan? Lagi-lagi buat mereka yang betul-betul ingin berbisnes. Carilah orang yang boleh membimbing anda dengan betul..
*** Orang-orang Bentong, Pahang dan kawasan sekitarnya bolehlah mendaftar sebagai ahli dan mendapatkan produk shaklee daripada nadia. Ini kerana nadia merupakan pengedar sah shaklee di Bentong. Lagi mudah untuk anda untuk mendapatkan stok dengan segera (ready stok at my home), nadia akan COD atau anda boleh datang sendiri ke rumah nadia.

Bestnya dapat bantu orang lain sihat dengan vitamin semulajadi. Kesian tengok keadaan sekarang, macam-macam penyakit. Shaklee ni vitamin semulajadi, selamat dan berkesan. Ini yang shaklee jamin kerana setiap produk mempunyai ujian klinikal dan halal bukan semata-mata testimoni. Jom kita bantu diri sendiri dan orang lain untuk hidup dengan lebih sihat, caranya hanya berdaftar sebagai ahli shaklee yang sah dan sebarkan serta kongsikan kebaikannya dengan orang lain =)

BERMINAT nak JADI AHLI? nak BUAT DUIT dengan SHAKLEE?? Nak bertanya???

Hubungi :
Puan Nadia Shazwani
SID (961849)
WhatsApp/Telegram/SMS : 013-3934946

No comments:

Post a Comment