Assalamualaikum, selamat datang ke DuniaUmmiNadia ~ Inilah Kehidupanku . Perkongsian hidup dan juga pengalaman sebagai seorang isteri & ibu juga perkongsian tips/info2 kesihatan serta produk kesihatan SHAKLEE untuk kehidupan yang lebih baik.

SID : 961849
COD : Bentong, Pahang dan kawasan sekitarnya
Pos : Ke Seluruh Malaysia & Brunei
.

Sunday 20 April 2014

Hilang Berat Badan Sebanyak 15KG Selepas 2 Bulan

Alhamdulillah...

Tersangat happy dengan perubahan yang berlaku kepada suami Nadia... Akhirnya berjaya..
Berjaya menurunkan berat badan sebanyak 15kg hanya dalam masa 2 bulan...

Dari beratnya 90kg kini sudah mencapai 75kg...Dulu sebelum kahwin memang berat suami Nadia 75kg.. tapi lepas kawin badannya naik mendadak sehingga 90 kg.. Setelah 6 bulan semenjak Nadia mulakan bisnes Shaklee suami tertarik nak gunakan Set Lengkap Diet SHAKLEE...
Inilah caranya suami nadia kurus dengan cepat ..

cara kurus dengan cepat
Workout harian di Gym
Di samping menggunakan Set Lengkap Diet Shaklee, suami nadia juga aktif bersukan seperti berjogging, main bola sepak dan Gym... Akhirnya dalam masa 2 bulan dia berjaya menguruskan badannya..

Dalam diet perlu ada KEMAHUAN dan KEGIGIHAN.. tanpa kedua-dua elemen ini diet anda akan hanya tinggal kenangan... mesti tak akan berjaya.. Disamping itu salah satu benda yang paling penting juga dalam diet adalah ILMU tentang diet..

Ramai orang berdiet tetapi tiada ilmu.. Berdiet tanpa ilmu insyaAllah akan menuju ketidakberjayaan.. Contoh mudah.. Dalam minda kebanyakan orang, berdiet itu KELAPARAN.. itu satu konsep yang salah tentang diet.. Sebenarnya diet adalah bagaimana kita menyusun makanan yang kita makan dan juga jumlah kalori yang kita ambil..(cara kira kalori yang betul untuk kurus)

Kesimpulan tentang diet suami Nadia mudah sahaja.. Nadia rekemankan kepada sesiapa yang mahu ikuti.. Ikut sahaja SIFIR di bawah ini..

ILMU DIET + SET LENGKAP DIET SHAKLEE + DISIPLIN + WORKOUT = KEJAYAAN BADAN YANG MENAWAN..

kepada kawan-kawan.. Selamat mencuba.. 

Pesanan Penting dan Gempak.. Kepada sesiapa yang mahukan coaching diet secara percuma boleh contact suami Nadia di SINI atau mesej kami di page Info Kesihatan Sekeluarga.
Suami nadia akan ceritakan secara lengkap tentang kalori, body matabolisme, otot dan sebagainya..
~~ Satu kejayaan yang memberangsangkan apabila dapat kurus dalam tempoh masa yang singkat dengan kaedah yang selamat dan juga berkesan ~~
Ohh ya, sesiapa yang ingin dapatkan SET DIET SHAKLEE bolehlah contact nadia, pos ke seluruh Malaysia dan juga Brunei. Bagi anda yang berada di Bentong, Pahang dan kawasan sekitarnya, anda juga boleh mendapatkan set diet by hand (ready stock, terus boleh dapat) kerana nadia merupakan pengedar sah di Bentong, Pahang dan kawasan sekitarnya. Hanya perlu contact Nadia..

Hubungi :
Puan Nadia Shazwani
SID : 961849

FB : NaDia ShazwAni
PAGE : Info Kesihatan Sekeluarga
BLOG : DuniaUmmiNadia ~ Inilah Kehidupanku
NO.TELEFON (WhatsApp/Telegram/SMS) : 013-3934946

No comments:

Post a Comment